Bebeğim 6 aylık olmasına rağmen hala gaz sancısı çektiği için doktor karın ultrasonu istedi. Birkaç özel yere sorduk fiyatlar pahalı geldi. Devlette yapıyorlar değil mi? Az önde çocuk sağlığı ve hastalıkları bölümünden randevu aldım. Oradan doktora söylersek bizi yönlendirecek değil mi?
Bilgisi olan var mı?