Ruya_sahin35 Kızlar merhaba 40 günlük bebegim her mamadan sonra kusuyor normal midir sizce bide sürekli kendini sıkıyor ve ıkınıyor tarzda hareketleri var lütfen benim gibi 40 günlük bebeği olan anneler sizde durumlar nedir
Jelibonsmom Merhaba 🌞 bebeğim de o aylarda çok kusardı, sebebinin gaz olduğunu düşünüyorum, ıkın ıkın yediği herşeyi çıkarırdı, sizinki de gazlı fikrimce ondan kusuyor
Dilruba_1 Ruya_sahin35 kilo alımında sıkıntı yoksa evet gaz olabilir ben de şimdi kızımın sık sık gazını almaya çalışıyorum yoksa kusuyor maalesef mesela 90 ml süt veriyorsam her 30 ml de bile gazını alıp devam ettiğim oluyor
Sarlimavi Merhaba benim bebeğim de aynı istisnasız her emzirmeden sonra kusuyor 38 günlüğüz doktor reflüsü olabilir dedi kilo alımı normal ise endişelenme alacağı besini alıyor fazlasını çıkarıyor dedi .. belkide fazla içiyor sütü emin olamıyorum ama bende.. kilo alımı var ise endişelenmeye gerek yok dedi mide kapakçıkları henüz gelişmemiş olabilir dedi
Dilruba_1 Ruya_sahin35 6. Aya gireceğiz mesela süt içerken gazı olduğu zaman kusar direkt ama gazını alırsam problem kalmıyor bazen kestiremiyorum mesela gazdan sıkışıyor kusuyor aslında normalde gaz problemi hiç olmadı anlamadım süt içerken oluyor bazen
Ruya_sahin35 Jelibonsmom ayyyy gerçekten suan yaşadığım sey o kadar huzursuzum ki.bu yüzden gerçekten nasıl geçecek nasil olacak hiç bilmiyorum. Mama olarak hangi mamayi kullaniyordun
Jelibonsmom Ruya_sahin35 Anne sütü alıyordu, alerji maması verdiğim dönemler de oldu fakat değişen bir şey olmadı, gazı hiç bitmezdi