Ozlmmgmail of kıyamam. Size de ona da çok zor. Şuan atak döneminde olduğu için belki daha zor oluyordur uykuya dönmesi. Siz ara ara deneyin uzatmayı. İnanın uzayacak uykuları benim oğlumun uzadıysa. Bakın yenidoğduğunda sarılık olmasına rağmen 20 dk sonra hemen uyanırdı max yani. Hiç geçmeyecek sanırdım. Geçiyor bir şekilde. Omzuma başını koyup ayakta sallanıyordum ben mesela çok rahatlatıyordu uykuya geri döndürmeye çalışırken şimdi aklıma geldi