Defnemoms__ basliktada yazdığım gibi kızım 4 buçuk aylık ve doktorumuz yavaş yavaş takviye yap dedi mama de veriyorm sütüm hiç yok denilecek kadar az bugün biraz yoğurt verdim ev yapımı sizler bu aylarda ne verdiniz yada bu ayda başlayan varmi