Beneğim 4 ay kontrolünde doktorumuz yeterli kilo alamadığı için ek gıdaya başlamamız gerektiğini söyledi biraz üzüldüm açıkçası ama sonra onun sağlığı için iyi olacaksa başlamam gerekiyor dedim bizim gibi erken başlayan var mı merak ediyorum panik olmamı gerektiren bir durum mu emin olamadım