ayazbebek_0 Nasıl gidiyor bebeğinizin durumu nasıl kaç kilo gazı çokmu uykusu nasıl gelin sohbet edelim 😁
Kbrky52 ayazbebek_0 2 ay 4 günlük bebeğim. 5200 gr boyu da 57 cm ☺️ Çoğunlukla mama ile besleniyor. Çok şükür gaz sorunumuz pek olmuyor 🙏
Meltemmmmmm ayazbebek_0 en son 5.250 boyunu hatırlamıyorum gaz ilacı kullanmaya devam. Her gün ablasını okula bırakıp okuldan alıyoruz günde iki kere kısa süreli dışarı çıkıyor. Bi an önce büyüsünde rahatlayayım istiyorum😂
nibado 2 ay 6 günlük oğlum. Boyu 58 cm kilosu 5800. Gaz sorunu maalesef hâlâ devam ediyor. Geceleri uykudan uyanıyor hatta bu yüzden. İki haftadır geceleri nadiren yatağında uyuyor hep kucakta uyumak istiyor:(
Meltemmmmmm ayazbebek_0 nerdesiniz ki?😂 çıkmadığınız daha iyi salgın vs bişey olsa hastaneye gidemiyoruz korkumuzdan