Herkese selamün aleyküm kızlar hayırlı akşamlar dilerim hepiniz iyisinizdir umarım. Internettem bakıp sonuç alamadığım sizlerin fikrine ihtiyacım olduğu bisey sormak istiyorum sizlere. Benim 2-3 adet konserve eriğim var kızımın kabızlık zamanında annem kızıma yedirmem için yapmıştı kabızlığı çözünce 2-3 kavanoz erik elimde kaldı. Onlardan çekirdeklerini ayıklayıp marmelat yapmak istiyorum ama nasıl yapıcam hiç bir fikrim yok internetden baktım ama bişey bulamadım bana fikir verir misiniz. 1 buçuk yaşındaki oğlum kavanozlarla oynarken yakında kavanozları patlatacak güzelim erikler çöpe gidecek bana fikir verir lütfen şimdiden herkese teşekkür eder hayırlı günler dilerim 🥰