Rumuz_13 Kızlar bugün opa ağız damla aşımız oldu sonrasında duş alımı akşam yaptırabilir miyiz bilginiz var mı hemşire 15 dk kusmasın sonrasında bir sıkıntı olmaz dedi ama sizlerede danışmak istedim
Dilaylaa Banyo yapabilir bir sorun olmaz sadece iki ay aşısında banyo yapılmıyor yanlış hatırlamıyorsam