Nursemom_ Eşim korunuyor kan verdim sonuç çıkmadı dua edin stresten gecikmiş olsun 🤦♀️ 13 aylık bebeğim var
Deletedmom_32 Nursemom_ 10 günde çok fazla 😟 ama hamileyseniz üzülmeyin Ne zaman çıkacak sonuç test yapsaydınız 😊
Nursemom_ Deletedmom_32 e nabıza düşmesini bekliyorum, üzülmek değilde yetememek korkutuyor bide bu aralar bebeğim hastalandı stres yaptım ateş olunca uyumamak için çok fazla kahve tükettim umarım onlardan kaynaklıdır
AyseninAnnesiiii Nursemom_ benim de 20 gün gecti evde test yaptım çıkmadı rahatladım o yüzden sordum 😀
Aylizzmm AyseninAnnesiiii Emziriyormusunuz benimde çok gecikti 1 buçuk ay kadar evde iki tane test yaptım biri erken gebelik testi ikiside negatif ama yinede korkularım peşimi bırakmıyor yarın doktora randevu aldim sizce alttan muayene edermi ki
Aylizzmm Nursemom_ yok hayır vermedim yarin doktora gideceğim en son Ekim ayının sonunda hastalandim çünkü birsey olsaydı testte de çıkardı diye düşünüyorum ağrım sızım birseyim de yok