Cigdempalavan Kızlar selam 4 gün önce 2. Ay aşımızın hepsini olduk aynı sefer de , ilk gün ateş oldu calpol ile geçti fakat halen huysuzluk uykusuzluk var asla kucağımdan inmiyor ve 5 dakika uyuyup uyanıyor, bu normal bir süreç mi