Berenberfu Tüm kontrollerimde doktorum normal olur bir terslik yok demişti. Allah biliyorya ben de hep normal istedim. Çünkü sezaryenden çok korkuyordum. Bir sabah kalktım suyum geldi ama sancım olmadı. 13 saat sancım gelsin açılmam olsun diye bekledik. Son saatler de suni sancı verildi ama yine açılmam olmadı ve suni sancı bebeğimin kalp atışlarını yavaşlattı. Durum böyle olunca acil sezaryene aldılar. Sonrasında yaşadığım hiçbir acıyı umursamadım. Ağlaya ağlaya korka korka girdiğim ameliyathane travmamı umursamadım. Bir tek insanların normal mi sezaryen mi sorularına maruz kalmaktan bıktım. Sanki sezaryen kolay bir doğum şekliymiş gibi davranmalarına sinir oldum. Neden sezaryen doğum acısızmış gibi davranıyorlar anlamıyorum. 15 gün yerimden kalkamadım bebeğimi kucağıma alamadım acılar içinde kıvrandım. Bunu birçoğumuz yaşadı. Kısacası bazı normal doğum yapanların sezaryen doğum yapanlara takındıkları bu alaycı tavrı hiç sindiremedim.