oykuderin Berenberfu sarkık göbek ve çatlaklarım. Ama herşeye değer bir kızımmmm var bin şükür Rabbim sağlık versin 😘🤩🙏
Honey1 Halime-Dra ya tek degilmisim makat catlagi beni ölduruyor kac gundur :( doktor krem bile veremedi emzirdiğim icin siz ne yapıyorsunuz?
Ravzalp En guzeli kizim tum zorluklarina ragmen. En nefret ettigim sezeryan gobegi, bundan once normal dogum yaptim hic boyle cirkin gobegim yoktu 😢
Cik Seher2410 çatlak için seda altının çatlak önleyici kremini kullanın inanmayacaksınız ama farkediyor ben 15 gün kullandığımda bile o derin kırmızı çatlak görünümü azaldı ve biraz dersi toparladı kullanalı 2 ay oluyorçok memnunum
birfincantuzruhu Halime-Dra ben gittim doktora 2 hafta olacak fitil ve krem verdi 1 ay kullanacaksın geçmezse ameliyat günü vereceğiz dedi 🤦♀️
[silindi] Asldrk var dogum sonrasi depresyon ben psikoloğa gidiyorum.Zor bir süreçtir bebegimin ve benim ölme riskim vardi
Halime-Dra Berenberfu benim de aynı şekilde gaz yapan şeylerden uzak duruyorum ama yine de çok ağrı yapıyor bazen