ahmet_muaz2525 ben et köfte vb hep 1 yaş sonrası başladım 3.5 yaşında hala eline veremiyorum korkarım az minik minik kesiyorum kendim veriyorum acele etmiyorum yemek için nasılsa yiyecek diye çünkü bı anlık bişey boğazına kaçması risk almak istemiyorum hiç Allah korusun hepsini ve kurtarıcı bu kaşık mamalar gece yok tutuyor ve sağlıklı hipp şimdiden kolay gelsin size 😇