Betulblc bizde izliyoruz. Bende tamamen izletmeme tarafında değilim. Kontrollü gidiyoruz ama. 19 aylık bebeğim. İzlerken de ben müdahale ederim tatlı tatlı. Hipnoz olur gibi durmasına müsade etmem çoğu zaman. İzlediğimiz şeyde aaa uğur böceği var gördün mü yakala yakala hadi veya AA güneş çıktı abi çıktı aaa sarı çiçek var gibi gibi anlatır dururum ve bu şekilde öğrendiği şeylerde olmadı değil ama öğreniyor diye de kontrolsüz bi şekilde bırakmıyorum. Etkinlik oyunlar gezmeler yapılıyor durmadığı zamanlar da da açarım. Ama genel olarak bi sıkıntısı yoksa kendi kendine oyalanmayı oynamayı bilir :)