Ezgiiokay 5 aylığızz yürümeye meraklı bir bebe, siz ne zaman koydunuz? Kaçıncı ayında koyulması doğru ?
Nilunas Ezgiiokay önce desteksiz otursun sonra koyun derim daha küçük bebeğiniz biz 7 8 aylık iken koyduk mecburdum yemek yapamaz lavaboya gidemezdim🤗
Angelll35 Ezgiiokay yürüme arkadaşı kullanın 10 aylıkken benim yardımımla kullanmaya başlamıştı yürüteçin zararlarını anlatmayan kalmadı sanırım hiçbir doktor hiç bir uzman önermiyor
Zehraa1 Kızımı 6 aylıkken koyduk biz ama yürümeye başladıgında hep parmak ucunda yürümüştü korkmuştum belli zaman sonra düzeldi ama önerilmiyo doktorlar hep yürüteçten demişti