NilD Kızlar uyandırmadan emzirmek gelişimi ve psikolojik açıdan olumsuzluk yaratır mı yanlış bi durum var mı bilginiz var mı?? 17 günlük 1 defa denedim uyandırmaya kıyamadım tuttu emdi.
_07cinarhsn NilD benim ki uyandirirsam almıyor hatta ağlıyor bazen uyandiramiyorum zaten acikinca kendi zaten uyanıyor ama doktorlar2 saati geçerse uyuması uyandır emzir dedi ama bende kiyamiyorum denedim ama almadı zaten😬👒☺
Oglusum5357 NilD uyurken emmesi daha iyi cnm gazi fln daha az oluyor ve doyuyor bnmki uyanikken memeyi tutamiyor kavga ediyornresmen uyurken tutup sakince doyuruyor karnini
Seyhancann Canım gece emzirdiğin zaman uyku arası yapabilirsin yanı uykuda emzirebilirsin hem bu uyku düzeninin oturmasınada yardımcı olur diğer türlü 2 saatte bir emzirilmesi lazım uyuyorsa uyandırılmalı çünkü sarılığı önlemesi Açısından ilk ay birde kan şekerleri düştüğü için. He birde bir yerde okumuştum anne sütü mideden iki saatte ayrılıyormuş o yüzden yeni doğanı 2 saatte bir emzirin diyorlar