İlk oğlumu özelde yaptırdım ellerimle verdim ne gördüm ne ne yaptılar bildim. Aldılar verdiler…
İkinci oğlumu ilçenin sünnetçisini çağırdım eve kadar geldi. Her bir şeyi gördüm öptüm kokladım ses açtım emzik verdim (lokal anestezideydi) hatta başında ağladım :)
Bilemem hangisi iyidir …