Nur3517 evet canım oldum hiç beğenmedim kendi doktoruma randevu bulamadığım için gittim ayvalikta tek doktor ve sira bulmak çok zor aylar haftalar sonrasına veriyor tek kaldığı için ve bana nerden geldin ayvalikta doktor yokmuydu dedi bende hiç birsey istemeden çıktım odadan geçte olsa kendi doktoruma sıra aldım