Bazı çocuklar öyle. biz ne maymunluklar yaptık gülmedi çocuğumuz. Bi kere tebessümünü gördük 2.5 ay o kadar. Sürekli bi ağlama modundaydı tuşu açık kalmış oyuncak gibi hatta tüm resimleri uyurken. 3 ay 17 günlük Şuan 1 haftadır bizim gülümsememize gülüyor kıkırdıyor,on beş gündür daha sakin. Ellerini yeni yeni açıp kapatmaya parmaklarımızı tutmaya başladı takılma yani boşver arkadaslarını,diğer çocukları, interneti falan her çocuğun gelişimi,fıtratı farklı. Bizimki de o ay çok kısa süreliğine kafasını tutuyordu en önemlisi bu zaten.