Btlanestezist 18 aylık bebegım var .sınava giricem bu yızden kullanmak ıstıyorum. Aranızda kullanan varmı acaba ,eczacı kullanabılırsın gibide konustu kullanamazsın gibide konustu anlamadım :))
EErva94 Bende sınava hazırlanırken hatta sınava yakın bi tarihte başlamıştım kullanmaya doktor yazmıştı kullanabilirsin diye kızım ozamn 17 aylıktı bi zararınıda görmedik
Btlanestezist EErva94 yorumunuz için teşekkürler .. tam mı alıyodunuz yarımmı . Çocuk doktorumuza sorduk alabılırsın ama 8 saat emzrime dedı.e pek mümkün degıl bnm için biraz düşkün çünkü emmeye . Siz direk emzirdiniz mi Zaten ben süreklide kullanmıcam
EErva94 Btlanestezist rica ederim evet tam alıyordum ve emziriyordum da sonrasında çünkü migren ağrımın ne zaman olacağı belli olmuyordu bide kızım tam bi emme meraklısıydı başka bi seçeceğim yoktu doktorda ağrın olduğu durumlarda kullanabilirsin demişti
Dila12345 Btlanestezist Benim de önemli bir sunumum var bir kereliğine kullanmak istiyorum. Bebeğim 8 aylık. Çocuk doktoru zararsız mı dedi 8 saat emzirmezsek etkisi kesin bitiyor mu acaba çok kararsız kaldım :(
Btlanestezist Dila12345 cnm süte geçtiğini soyledı ,8 saatte etkısı azalır dedı sütte . Kullanıcam ben