Neslihaninci ilk neocate almıştık onu hiçbir şekilde içmedi geçen hafta evolvia rp1 aldık onu 4 gündür kullanıyoruz ama içtikten sonra kusuyor
Dün Aptamilin alerji mamasını aldık sanki onda daha kötü oldu onuda kustu evolvia rp1 iyi kötü içiyor ama geceleri kusmuyor uyku arasında iciyor gündüz kusuyor doktora söyleyeceğim bakalım
Allah razı olsun teşekkür ederim eğer doktor evolvia kullan derse o zaman yazarım ben size mama için bizimki 5 aylık zaten diğer aya 2 numaraya geçer
Sizin alerji geçti mi