Selam kızlar 1 aydır süren kabızlık var kızımda. Doktora gittik duphalac şurup verdi 10 gündür falan içiriyordum bu şurubu hergün yapıyordu kakasını. Artık vermeyi keseyim dedim yine yapmamaya başladı 🤦🏽♀️ anne sütü alıyor ek gıda da yiyor suda içiriyorum üstüne hergün kayısı armut yediyorum. Yok kendi başına yapmıyor tutuyor bence . Deneyimleriniz neler nasıl bir yol izlemeliyim . Sürekli şurup mu vermem gerekecek 🤦🏽♀️