ErvaNil sabah 8 ml veriyorum.Doktira sordum ilac degil o . vücut emmiyir.direkt dışkiyla cikiyor. Aksam da verebilirsin dedi.Cocugun kakasini sivilastiran doz cocuk icin yeterlidir dedi.mesela benim bebege 8ml ancak yetiyor.az olunca kakasi katilasiyor.