Merhabalar bebeğim doğduğu günden beri mama+meme olarak ilerliyoruz. İlk zamanlar eve sütüm çok yoktu ama şu an 2 ay 25 günlük göğsümü sıkınca 3-4 delikten süt çıkıyor. Ama hala mama vermeye devam ediyoruz. Bez sayısına aşırı takığım sürekli bez ağırlığına bakıp yeterli mi diye ölçüyorum. Tartıda 10 günde 300 gram almıştı.