LivaLiva canım bende doğum sırasında öğrendim çok minikmis doktor dedi ultrason ile gorunebilecek boyutta değil. Ama doğum yapalı on ay oldu. Geçen başka bir sebeple gittim baska kadindogum doktoruna. doktor bir kistin var ama zararsız dedi. Bir baska doktora daha gidin bence