Edemir Merhabalar doğumdan sonra hemen hemen 6 ay geçti. Hala akıntım var. Tıpkı hamilelikte olduğu gibi kesik süt tarzında ve sarımsı fıstık yeşilimsi tarzda. Bu durumu yaşayanlar oldu mu? Test yaptım hamile değilim.