Sedalperenn Merhabalarrr bebeğim 5 aylık 3 aydır biogaia d vitaminli olanı kullanıyorum bebeğimin kaka sorunu kalmadı düzenli yapıyor çok şükür sorumm siz ne zaman bıraktınız bu damlayı elimdeki bitince almadan denemek istiyorum sizce kabızlık olurmu
asdfgs Sedalperenn 5 aylıkken bıraktık herhalde. Zaten bizim ki gaz problemi değil, çoklu gıda alerjisiymiş. Ama herhalukarda probiyotik sonuçta bağırsaklarına iyi geliyor.
Minnacksevdack Sedalperenn ben sürekli kullanmadım , şu an 4 aylık. Çok gazı olduğunda veriyorum. Doğduğundan beri kullanıyorum bu şekilde. 3. Şişemizi alacağız.
pyrz07 Sedalperenn bebeğim 5 aylık bu zamana kadar kullanıyordum doktor değiştirdim bio gaianın 3. Aya kadar kullanılması gerektiğini söyledi forbiome verdi onu kullanmaya başladık
CaglaCetinBeyenal Biz gaz için kullanıyorduk 3.aydan sonra bıraktık doktor tavsiyesi ile ama bin pişman olduk gaz problemi 3.aydan sonra azalması gerekirken iyice arttı. Şuan 5aylığız ve tekrar probiyotik başladık. Ama bu sefer forbiome kullanıyoruz şuan memnunuz
Sedalperenn Feyzosumunannesi CaglaCetinBeyenal asdfgs Minnacksevdack asdfgs Teşekkür ederim kızlarr bende gaz için gaz damlasıyla beraber kullandım gaz damlasını bıraktık fakat probiyotiğe hala devam ediyordum elimdeki bitince deneyeceğim bebeğimde huzursuzluk olursa tekrar başlarım ☺️ birde siz ayrı dvit vermiyorsunuz değil mi içerisinde olduğu için
Sedalperenn asdfgs yaa içerisinde d vitamini olduğu için vermek gerekmez diye düşündüm ama bende bilemedim