Bensu0988 Pazar günü oğlumsünnet oluyor neler tavsiye edersiniz evde doktor yapacak. Ne yapmam ne yapmamam gerek neler yaşıyorsunuz çok ağlıyor mu
zurgun Bensu0988 sünnetten sonra oradaki deriyi muhakkak ileri geri masaj yapmanız lazım küpe olsun yoksa yapışıyor bize söylemedi doktor yapıştı kuzumun sonra da açmakla uğraştık😞
mcansum Bensu0988 sunnet nasıl olacak lokal mı genel mi..... Bebeginiz kac aylık kucukse bardaga gerek yok geei cekme işleimini hee bez acılınca yapmalı krem surmelisiniz 1 ay dkkat
Tomris4646 Merhaba kızlar normal rutinden başka bir Önerim yok ,1 beden büyük bez ve silikon bardak almıştık biz ilk gün ilk çişten sonra bir kaç saat ağlıyor sonra normalleşiyor dikişler 2/3 hafta sürüyor düşmesi ilk günden sonra her şey normal olacak inş 4/6 saatte bir dolven ve calpol vermiştik fitil verenler de var tabi doktorunuz ne önerirse ona göre hareket edersiniz şimdiden geçmiş olsun
Bensu0988 mcansum hangu kremleri sürüyorsunuz siz bizimkinin sanki ucu derisi soyuluyor sarı bri merhem var iki defa sürüyoruz. Furacin merhem
metehan2 Benimki uyku saatine denk gelmisti ne uyustururken ne keserlerken uyanmamis uyuyarak verip uyuyarak geri almistim cocugu🥰
mcansum Bensu0988 yk hayır krem kalıntısı veya dikişli ise odur bnde ole sandm cekmeye calısmstım hatta
mcansum Bensu0988 göz kremi vermişti trwmisi mi neydi snra yapıstı bzmki braz acıldı tekrar balaban yazdı antıbıyotık tam geri cekme yaptm ıyıleşti ck skur
Elffff Ben yenidoğan sünneti yaptırdım ne anestezi nede acı olmadı çok şükür göbek bağı düşmeden pipisi iğleşti ayrıca sünnetten sonra sargıyı dr yapıyor ne ilaç nede herhangi birşeye gerek yok bi kaç gün sonra ılık suya oturtup sargıyı çıkardık o kadar...