Recbeyer Kızlar annem uyuz oldu yaklaşık 2 haftadır doktor özel.losyon hazirlatip vermiş ama faydası yok diyor. Uyuz tedavisi için uyguladığınız başka şeyler var mi ??
Adeninannesiirem Recbeyer aynı dert bende de var losyon kullandık hiç faydası yok doktordan özel eczane karışımı isteyin kükürtlü çok pis kokuyor ama işe yarıyor