Rutin 4te başlatıyorlar, ama alerjik bebeklerde biraz sıkıntı bu durum. Doktorla görüşmenizi öneririm. Alerji sorunu olmayan bebişler gibi her Demir damlası kullanılmıyor. Bize doktorumuz ferromixin saşe önerdi. En az alerjim reaksiyon bu gösterir demişti.