Merhaba herkese. Bebeğim 9 ay 25 günlük. 3 gündür kafayı yemek üzereyim. Geceleri zaten hiçbir zaman deliksiz uyumadı bugüne kadar ama 2-3 saatte bir uyanır ya pış pış yapardık ya su verirdim ya da emzirirdim uykuya dalardı. 3 gündür 1-2 saatte bir uyanıyor ve tekrar uykuya dalamıyor. Uyutmak en az 1 saat sürüyor. Kucakta pış pış yapar 5-10 dk uyur normalde, emzik de alıyor. Ama ne yapsak fayda etmiyor. Gündüz uykularını yine uyuyordu ama bugün o da mahvoldu. Vücudum o kadar yorgun düştü ki kolumu kaldıracak halim kalmadı ya. Bu aylarda olan var mı bizim gibi ya da tecrübeli anneler ne yorumda bulunurlar merak ediyorum. Evet geçecektir biliyorum ama yaşarken o kadar zor ki insan onu düşünemiyor, kendisini çaresiz hissediyor. 😢