Selam kızlar bebeğim 14 ay 6 günlük mamayı bıraktırmak istiyorum. Beni 1 ay emdi sonra emmedi 13 aydır mama veriyoruz. Yani azaltım mamayı günde 2 defa içiyor gece uyanırsa bide sabaha karşı. Sizce mamayı bırakmalımıyım zamanı mı yoksa devam mı etmeliyim. Veya kaşık mamayı biberon şeklinde mi versem çok ağlarsa