medy motherwithdaughter Valla ben bilmem bu modelin hakkını siyah renk verirdi ay direkt kombin bile yaptim kafamda 😀
medy DenizSerap Ya herkesin ustunde görüyorum bunu hele instagramda ben de basta begendim ama herkeste görünce bi sogudum 😑
motheroftwoangels motherwithdaughter 😃 Bn beğendim severim böyle kokoreç şeyler tam benlik. Şık duruyor tabi üstte görmek denemek lazım.
Naturall motherwithdaughter Şıklık için ise alın Çünkü pek ısıtacak gibi durmuyor birde alt kısmı oval olmasın çok basitleştirmiş kesinlikle düz olsun çok çok şık olur sizin elinizde ise tabi
Angel00 motherwithdaughter kıaaazzz çook hoşşşş bu neeeeğ🤤🤤🤤 🤩 2500 tl benim olsa ben alırdım yaa💜 💜👒🦄
Uykusuzhergeceeee motherwithdaughter Havalı duruyor. Bu tarz giyiniyorsanız alınır ama bana çok zıt 😁
Birdunyabircennetannesi motherwithdaughter 500 TL ye çok diyen ben montsuz gezen ben bunu asla almazdım 😅