motherwithdaughter selamlar cok kararsız kaldım bi öneri isteyeyim dedim 2500₺ her yerde 4-5 arası fiyat olarak cok uygun ama bilemedim boyu daha uzun dikilecek sizce nasıl??
Mizmizmyrtle motherwithdaughter yaaaaa çok kokoşşşşş ahansjxksckdkc güzel duruyor şık ama hiç benim tarzım değil sen beğendiysen al ama bence ❤️🌸
motherwithdaughter Mizmizmyrtle yaa dimi benim cok tarzım ama bilemedim kürklü kabanlarım vardı ama bunu görünce bi kaldım böyle 😬
520Mucize777 motherwithdaughter Nerede yaşıyorsunuz ? Soğuk bir şehirse kesinlikle çok şık ama değilse çok giyemezsiniz
motherwithdaughter 520Mucize777 evet soguk astar dikebiliriz dediler ama cok fayda edeceginş sanmıyorum
Mizmizmyrtle motherwithdaughter bence sevenler için güzel benim tarzım olsaydı bende giyerdim ama hiç sevmem böyle şeyler giymeyi bundanım olsa altına eşofmanımı çeker üstüne bunu giyip gezerdim kesin :D
Ecemilay motherwithdaughter ben 1300₺ ye su geçirmez şişme mont aldım bu çok ince duruyor tabi çok soğuk bi yerde değilseniz siz bilirsiniz gereksiz pahalı gibi geldi verilmez o kadar
motherwithdaughter Ecemilay aslında monta ihtiyacım yok ama cok farklı hos geldi sadece ince diye cok kararsız kaldım astar ekleyebiliriz dedi satıcı aama cok etkıler mi bilmşyorum
DAO motherwithdaughter Güzel ama sanki davete vs giderken elbise üzerine falan giymeye gibi başka bir kaban ve montunuz varsa tabi neden olmasın