Aysecay Meraba kızlar bebegimin saclari cok yokdu dogdugunda ama az da degildi. Su an dökülmeye başladı normal mi. Büyük oglum da 4 aylikken başlamıştı dökülmeye.
Ysmndnz_ Aysecay benimde saçlı doğdu bebeğim 2 aylıkken başladı dökülme Şuan 3 aylık bayağı seyreldi saçları kel gibi oldu
Ysmndnz_ Aysecay aynen çok normal 😄 bu hafta birde konak başladı her duş öncesi ve sonrası tarıyorum konak tarağı ile nasıl saç döküyor anlatamam