Ervakrkmzzz Kızlar bugün 1 aylık aşımızı olduk 2. Doz tecrübeli anneler ateşi felan nasıl oluyo çok huzursuz oluyorlar mı ateşi olduğunda o an neler yaptınız birde doktor calpol yazdı eve gelir gelmez bir çay kaşığıyla verdim
PatronBebek Ervakrkmzzz olmaz cnm merak etme doğduğunda da bu aşıyı yapıyorlar zaten. Bu ikinci doz hafif bi aşı zaten hepatit B. Ola ki 38 in üstüne çıkarsa ateşi 1 çay kaşığı calpol verin