ikra_19 Arkadaşlar 3 aylık bebeğe burnunu acmak için kaç ml serum fizyolojik sıkıyorsunuz yardımcı olurmusunuz
Aysecay ikra_19 ufak olanlardan mi bahsediyorsunuz tek kullanımlık onlar ben bi kutuyu yani plastik olani iki burun deligine paylastiriyordum