Bebegimkq Merhabalar. Yüzüstü yatıran varmı bebisleri. Bebeğim 28 günlük ilk defa bugün yatırdım kayınvalidem çok sakıncalı kemikleri batar küçücük daha diye korkuttu beni ama internette de bebeklerin en sevdiği pozisyon yazıyor sizce hangisi doğru
benkosarim Bebegimkq yanında yatıyorsanız yatırabilirsiniz yalnız bırakıp çıkmayın yanında biri varken çok rahat uyuyorlar gaz çıkarıyorlar pozisyonda
Ozge_5555 Bebegimkq ben yatıyorum yüzüstü ama kısa tutuyorum çok küçük olduğu için hergun belli aralıklarla yatırıyorum yanından ayrılmıyorum
selalearas Bebegimkq 5,5 aylık bebeğim asla yatmıyor. Hemen kafasını kaldırıyor. Elleriyle kendini kaldırmaya çalışıyor 🙈
35lavanta Bebegimkq Oğlum öyle büyüdü hala daha öyle yatar çok rahat ediyorlar gazıda çok rahat çıkıyor