Ebru08 İkiz bebeklerim var 31 haftalık doğdular düzeltilmiş ay 7 ama şuan 9 aylıklar biri sadece ismine tepki vermiyor normal mi
Irmakmelegim Ebru08 kızım 33 haftalı doğdu ismine bakmaya 11 aylık falandı diyebilirim korkmayın kziim şuan 16 ay 25 günlük hiç düzeltilmiş hesaplama yptirmsmadi doktor hatta yanlış buluyor bu durumu psikolojik olarak bebek etkilendiği ni söylemişti şuan mesela bir yurumemiz kldi okdr tutunup kalkmaya sıralama emekleme oyuncakla oynama anlama isminr bakma gel bay bay alkış yapma hepsini yapior hersey zamnla
Aysin3838 Ebru08 şuan normal canım zamanla vericektir sürekli gözlem yap sen ismini surekli tekrarlama bu sefer duyarsizlarsir oyun oynatirken felan arada seslen
Ftmabilalxx Ebru08 gozlem yap her zaman cabalamaya calis benimde ikizlerim var su an 17 ayliklar herseyleri gec oldu . Ozellikle 1 tanesi daha geri de oluyor.onlar gelistikce Zamanla endiseleriniz gecer insallah
Ummus Yotubede Osman gönülal hoca var ay ay Bebek taakkplerini anlatıyor kaçıncı ayında hatırlamıyorum ama eger egerbebek ismine tepki vermiyorsa erken teşhis yapıp doktora götürün diyor otizm belirtileri olabiliyor veya kulağında bir problem de olabilir