Bebeğim 2 ay 26 günlük. 1 aylık olduğundan beri çok ağlayan huzursuz bir bebekti, şimdilerde ağlaması biraz daha azaldı. 2 aylık olduğunda da konu açmıştım bebeğimin sosyal gülümsemesi yok diye. Hala da yok. Yatırıp karşısına geçtiğimde göz teması var dinliyor heyecanlanıyor (kollarını bacaklarını çok hızlı oynatıp gözlerini kocaman açıyor) ama gülmüyor. Gülümsemesi genelde avizeye ya da oyuncaklara oluyor. Kafama taktığım ilk konu buydu. İkincisi ise kucaktayken ve emerken göz teması kurmaması. Örneğin eşimin kucağındaysa önüne geçip sesleniyorum hiç bakmıyor sadece etrafa bakıyor. Emerken de sesleniyorum ama bakmıyor. Nesne takibi var. Bi uçtan bir uca göz takibi yapıyor nesneleri. Ama bu diğer saydıklarım çok kafama takılıyor psikolojim bozuldu diyebilirim çok mutsuz ve endişeliyim. Nörolojik bir problem olmasından korkuyorum. Bir fikriniz var mı ?