minikusum22 Sağlık ocaklarında verilen monovit d vitaminini kullanıyorum. Memnun değil misiniz acaba o yüzden mi başka markalar tercih ettiniz?
Deletedmom_875 1 şişe monovit kullandım sağlık ocağı vermişti. Yarım şişe devit 3 kullandım. Simdi ocean kullanıyorum
Ozlmmgmail Sabibo paraben icerdigini duymustum biraktim. Maalesef sağlık ocaginin verdikleri guvenilir değil
LaMamaDellaCicala Ozlmmgmail gercektenmi ben bes aydir bunu veriyorum ogluma 😳 doktor verdi dogumdan sonra guvendim ben bir arastirayim cok sagolun ya….
Kilicbebek Mehtaphalil devletin verdiği tek zararını görmediğimiz ilaç d vitamini olan devit geri kalanı zarar ziyan ücretli olanları tercih ediyorum. Ama devitte sorun yok 1 yıldır kullanıyoruz
Silacprr missfortune bende acd 3 kullanıyorum prematüre değil bebeğim günde kaç damla kullanıyorsunuz acaba ?
1morportakal DAO CaglaCetinBeyenal Ben de Pedia d kullanıyorum ama farkettim ki pek bu damlayı tercih eden yok. Bize doktorumuz tavsiye etmişti. Ama kullanan çok az kişi olması da kafamı karıştırıyor. Siz neden tercih etmiştiniz?
xSarelle 1morportakal bize de doğumdan sonra çocuk doktoru yazmıştı o yüzden kullanıyoruz ama tamamen reklm da olabilir. Ben ocean a geçicem