Minikfarem Arkadaşlar bebeğim 3 aylık hipp combotik mama kullanıyoruz 120 CC veriyorum doymuyor 1 yada en fazla 2 saat sonra deli gibi ağlıyor mamanın arkasinda 200 ml yazıyor 3 ve 4 aylık için acaba 200 versem mı napsam mamayimi degissem
Prenses08 Minikfarem hipp doyurmuyor canim su gibi bende dogdugundan beri hipp kullaniyorum 4 aylikkken 150 icmeye basladi
Prenses08 Minikfarem ama gaz yapmiyor ben her mamayi denedim gaz yapti bir tek hipp iyi geldi bebegime
SSYSmyye Bizde öyleydik + kabızlık yapmaya başladı bi süre sonra. Bebelac gold tavsiye etti doktor hem bağırsakları hem uykusu düzene girdi canım kilo alımıda gayet iyi tavsiye ederim