hasanurasiiimm Tarifemin ücreti çok artmış . Bugün araştırırken gördüm iç işleri bakanlığına bağlı hat varmış jandarma da iç işleri bakanlığına bağlı olduğu için bi öğrenmek istedim kullanan var mı? Şartları neler ?
hasanurasiiimm 1melek_annesiii iç işleri bakanlığı çalışanlarına özel hat varmış . Jandarma iç işlerine bağlı ya .
Veragillerden Jandarma hattı mı? Eşim Jandarma kendi de öyle bir tarife, hat kullanmıyor. Kamu hattı mı yoksa? Genelde Türk Telekom ile anlaşmaları var, babam polis oradan biliyorum. Eski Avea yani.
hasanurasiiimm Veragillerden iç işleri bakanlığı çalışanlarına ait hat varmış . Jandarma iç işlerine bağlı ya .
Veragillerden hasanurasiiimm Bir uygulama var( adını veremiyorum) yalnızca jandarma personelleri kullanıyor o mu bilemiyorum ama hattı ilk defa duydum. Soracağım eşime.