Aniliko benim kızımda 16 aylık. Canı acıyıp ağlarsa kucağıma alıyorum sakinleştiriyorum. İstediği bişeye ağlarsa yere oturup konuşuyorum başka şeyler gösteriyorum. Artık alıştı uzun sürmüyor ağlaması. Ama babası varsa ona nazı geçiyor. O her istediğini yapıyor. Babasına çok ağlıyo. Yapma diyorum ama kıyamıyorum diyor 🙊 ben yüz vermediğim için bana çok ağlamıyor.