Selam güzel anneler,
Kızım 3.5 aylık ve son 2 haftadır gündüz uykuları saat gibi kurulu 30 dakikayı geçmiyor. Uykusunu alamadığı için de huysuz, huzursuz oluyor. Atak haftası desem atak haftasını geçtik. Uyku gerilemesi desem gece uykusunda sorun yok. ( inşallah bozulmaz, çok amin 🙏)
Gündü istiyor ki hep meme ağzında olsun, öyle uyusun. Emziği kabul etmiyor. Arabasına koyup dışarı çıkarıyorum. Bol hava, oksijen belki uyur. Yok yine 15 dk uyuyor. 11:30dan beri blok uyku yapsın diye yanındayım. Meme ağzından çıktığı an uyanıyor. 20 gün sonra işe başlayacağım. Ne olacak böyle. Nasıl düzene sokarım. Aynı sorunu yaşayıp çözün var mı