Bebeğim 2 aylık. Doğduğu günden beri apmatil conformil kullanıyorduk, bir süre sonra yediklerini çıkarmaya başladı. Dokdor reflüsü olduğunu söyledi bu yüzden aptamil AR a geçtik. Fakat geçtiğimiz günden beri aşırı gaz problemi yaşıyoruz. Çocuğum hiç rahat değil.
Reflü için ve gaz yapmayan mama ne önerirsiniz?