dunyaylabenimaramda Oğlum bir bir hareketini yapıyordu 2 gün önceyi kadar yapmıyor, alkış bay bay gel yapıyordu onları da bıraktı, hav hav diyordu köpek deyince onu da bıraktı. Unutuyor mu öğreniyor mu anlamıyorum gerçekten
AytanCelal dunyaylabenimaramda ya merhaba bende bu konuda tartısma yaratdım şımdı aynu durum bızdede var. Nelerı ogretmısdım alkıs dersme yapardı bay bay dersem yapardı . Ellerımı dodagımı tutub ba ba ses yapardım hemen yapardı sımdı yapmıyor cok endıselenıyorum . Sızde sımdı durum nasıl?? 12 aylık benım oglum
dunyaylabenimaramda AytanCelal hav hav demedi bir daha, alkışı bugün hastanede yaptı, bir bir yaptı. Yap deyince kesinlikle yapmıyor. Bay bay yapmaz mesela, dün dayısı kapatırken bay bay dedi elini salladı. Yapıyor da diyemiyorum yapmıyor da, keyfine göre
AytanCelal dunyaylabenimaramda evet bızımkıde oyle. Bende endıselendım hatta. Bırde baktım sızde yazmışsınız bu postu. Benımkı hercgecenyatarken babasına bay bay yapardı ama şımdı ne kadar dıyoruz yapmıyor . Bır arada yapmadı 1 ay falan sonra yınecyaomaya başladı anlamadım gıttı) keyflerıme gelırse yapıyorlar sanırım)