Gkcem Kizlar merhaba doğum kontrol hapı kullanıp ben gibi hamile kalan oldu mu 8 aylık kızım var ve ben çok korkuyorum ikisine nasıl bakicam nasıl yetiscem nasıl yapicam ve Rabbimin Gücüne gtmesin Hamile Olduğumu hala kabullenemiyorum 😔
Valtameriii Gkcem en çok korktuğum şey aralarında 4 yaş olsun istiyorum diğeri kendini kurtarsın diye yoksa ikisine de bakamam Allah yardımcınız olsun
Yusufhamza71 Gkcem aynı bende senİn gbı olmustum canım yanı oglum 8 aylıktı ıkıncıye hamıle kaldıgımda cok korkuyo ınsan nasıl bakıcam dye ama rabbım dağına gore kar verıyo bı şekılde büyüyorlar korkma Allh can saglıgı versın büyütürsun ınşAllh 😊hapı unuttunmu nasıl oldu orasını anlamadım
cheesecake Gkcem bende oğlum 8 aylıkken hamile kaldım şimdi kızımda doğdu tek bakıyorum herşeye yetemiyorum ama korktugum kadarda olmadı 😊
Saremmmmmm Nasıl öğrendiniz hamile olduğunuzu bben çok korkuyorum hamilemiyim diye korkuyorum test yapmayada
Gkcem Saremmmmmm önce test yaptım sonra bidaha test bidaha bidaha sonra hastaneye gttim kese boş dendi sonra kalp ritmi alınmadı şimdi kalp ritmi de alındı öyle yani
Gkcylmaaz Artık olan olmuş iyi yanından bakalım beraber büyüyüp gidecekler 🙏☺️ 5 yıl arayla başa sarmayacaksınız :) hayırlı evlat olsun inşallah
Yusufhamza71 Esra25eylul doktor bıraktırmaya zorlma sütunun tadı degısıcek zaten bırakır demıstı oylede oldu bırakmasa bıle 3 aylık olana kadar emzırılebılırsın dedı