Valtameriii sizde kendimi gördüm😔lavaboya bile birlikte gider oldum o kadar zor ki 9.ayına girdi işteyken her şey yolunda bakıcısı ile gayet normal uykusu da,aktiviteleri de ama ben yanındaysam eğer mama sandalyesine,salıncağına,beşiğine bile bırakamıyorum,memede uyuyor yanından uzaklaştığımda çığlık çığlığa ağlıyor😣 umarım kısa zamanda kuzucuklarımız düzelir ❤️