Oğlum 17 aylık emeklemeye başladığı günden beri yerden saç kıl ayıklayıp yiyor biz görüp müdahale edene kadar o saniyede ağzına atıyor sansliysak ağzından çıkarıyoruz değilse yutuyor bazen kakasindan çıkıyor birsuru oyuncak araba aldık hepsinin plastik lastiklerini çıkarmak zorunda kaldık çünkü hep ağzında ısırıp koparıp yiyor, kucağıma geliyor hemen eli saçımda, direk saçımı ağzına alıp yemeye başlıyor, üzerine hırka giydiriyorum yaka kısmının ipini dişlerinin arasına geçirip koparıyor delirmek üzereyim ilgi çekmek için yaptığını düşünüp görmezden geldim yine yapıyor kızıyorum güzelce anlatiyorum yok yok deli olcam artik😢